torsdag 19 juli 2012

Sälj dig själv och ta betalt!


"Studieformen i formatet workshops med få deltagare gjorde att jag kände mig bekväm i mina frågor som gällde mitt företagande och kunde lyssna in hur andra kurskollegor arbetade eller tänkte.", citat från en av vårens deltagare i affärsutvecklingsprogrammet Öppna dörrarna & ta plats.

Sälj dig själv och ta betalt! Ja, det uppmanar Ulla-Lisa Thordén till i sin bok med samma namn som utnämndes till årets sälj- och marknadsföringsbok 2005 - men den står högt i kurs även idag! 

Ulla-Lisa är en av våra workshopledare/föreläsare på utbildningsprogrammet och jag lovar att hennes ord stärker din självkänsla om att du är bra på det du gör och att du kan sälja dina tjänster/produkter! Missa inte detta tillfälle!

Boka din plats redan idag! Information om kursdatum ,kostnad och anmälan hittar du i fliken ovan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar